fredag 11 december 2009

Tack för beröm

Både EvaMarie Törnström och Liselotte Thornell har hört av sig med anledning av dagens sportkrönika Cnorren och säger att de gillar den. Liselotte tackar för den inre jogging hon fått av mina ord och EvaMarie lovar att jag ska lära mig simma jättefort. Tack för det, säger jag och vågar mig på att bidra med direktlänken till krönikan för dem som hittar in hit men inte brukar läsa Corren. Varför man inte ska läsa Corren förstår jag däremot inte. Jo, om man bor på annan ort, utanför Correns spridningsområde. Och det gör ju de stockholmare och göteborgare som läser Auerbloggen, liksom han och hon (eller är det en familj?) i Mountain View. Sen har vi ju Miriam i Oslo, förstås. Faktiskt finns det ytterligare några. Det skulle vara kul om ni kunde höra av er på något sätt - antingen via kommentar här eller på min mejl: jorgen.auer@corren.se.

Inga kommentarer: