tisdag 27 juli 2010

Carina och jag fick sällskap

Bild: Jörgen Auer
Har varit i skogen i dag. Träffade bland andra trevliga Carina Hall (tidigare Lauri) från Ok Tisaren. Hon har bland annat varit landslagslöpare och har tio totalsegrar i O-ringen. I Mjölby för tre år sedan vann hon samtliga etapper i D50. I Örebro 2010 fungerar hon som kontrollvakt i O-ringen och visade mig vägen till några kontroller i skogen där jag kunde följa tredje etappen. Tyvärr hakade Tord Olsson på och följde efter oss.
Bild: Jörgen Auer
Här ses för övrigt kände naturfotografen Tord i arbete (har ju till och med fått pris på Årets bildgalan för sin fina svanbild).
Fler bilder från skogen kommer om några timmar. I övrigt måste jag förstås erkänna att Tords bilder är bättre än mina och att de kan ses i Corren i morgon.

Inga kommentarer: