torsdag 29 juli 2010

Mer från O-ringen

Bild: Jörgen Auer
Eftersom jag varit på O-ringen har jag naturligtvis tagit bilder där och kan inte släppa dem. Den här tog jag i dag på en löpare från Linköpings OK. Vad han heter vet jag tyvärr inte, men hoppas att någon som läser det här hör av sig så att jag kan korrigera inlägget.
Bild: Jörgen Auer
Det här är Daniel Almgren, också Linköpings OK.
Bild: Jörgen Auer
Och det här Cristian Larsson från Köping-Kolsva. Han såg mig inte. Men han hörde speakerrösten tydligt eftersom han här stämplar för näst sista gången (för övrigt samma kontroll som Almgren nyss lämnat) och har bara en sista nerförsbacke kvar (som i översta bilden). Sen väntar målfållorna i Kägleborg utanför Fellingsbro.
Och nu återstår bara en dag på årets O-ringen.

1 kommentar:

Cristian Larsson, c_larsson86@hotmail.com sa...

Hej.
Körde mitt namn på Google och hittade denna bild. Riktigt roligt att se och som du skriver har jag inget minne av att du fotograferar mig där, även om det är ett år sedan :)