måndag 10 november 2008

Kan vi inte starta en hopprepsgrupp?

Tänk så sugen man blir på gympa när man ser andra ha kul på golvet. Under kvällen var det hopprepsgympa för barn i Veta skola utanför Mantorp. Roligt för barnen och det hade varit roligt att ha en liknande grupp för vuxna. Varför satsar ingen på det? Jag ska föreslå "mitt" gym hopprep. Reportaget kommer hur som helst i Corren i morgon.
Dagen i övrigt? Tja, jag såg två andra Correnmedarbetare i arbete, och tog en bild på dem under en intervju. Men jag vill inte störa deras arbete och har valt att inte lägga ut den bilden än. I morgon däremot är en annan dag.
Mer? Släktforskning. Hittade inte det jag sökte, men följde ett spår i tre timmar innan det rann ut i sanden.
Ännu mer? En hagelstorm svepte in över Mantorp och Jan Christer Persson på Corren, som fotade Mantorpsbarnen som hoppade rep, berättade att det gick en tromb i Linköping.

Inga kommentarer: