tisdag 15 februari 2011

Läs Corren i morgon

Bild: Jörgen Auer
Det såg kallt ut när spelarna i Åtvidabergs FF dansade menuett i dag på Kopparvallen. Längst fram i var sitt led rörde sig Andreas Johansson och Eric Jangholm-Melin, närmast bakom Andreas var det Erik Moberg på lätta fötter och i högerledet syntes veteranerna Kristian Bergström och Daniel Hallingström le roat. Den senare sjöng visst ej öron, ej öron...
Bild: Jörgen Auer
I det här lilla målet ska väl Henrik Gustavsson i alla fall hålla tätt något så när? Fast man ser ju tydligt att han ändå fått släppa en boll förbi sig. Målvaktstränaren Leif Eriksson försökte få i mig att det var han som sparkat dit den, men det tror jag inte på. Riktigt så dum är jag inte, Leffan.
Jag hade egentligen inget att göra på Kopparvallen, men väntade på annat löst folk som var där och gjorde Correnjobb. Läs Corren. Det gör jag.

Inga kommentarer: