fredag 24 oktober 2014

Möte med Linn Strelin igen

 Bild: Jörgen Auer
Det här är Linn Strelin. En av Sveriges största hästbloggare. Och så är det Oprah. De hör hemma i Vadstena. Linn pluggar för övrigt journalistik på Bona folkhögskola och drömmer om... nej, det tar vi i ett reportage som kommer på Ryktbart i Corren på tisdag. Ja, jag vet att bilden är för gul, men skit i det, för på tisdag är det Jeppe som har fotat.
Bild: Jörgen Auer
Jeppe, det är Gustafsson, det. Han som skojar till det här och intervjuar Oprahs lilla kompis, shettisen Aurora. Hon skojade lite med Jeppe också och sa att hon var döpt efter mig. Och det gick Jeppe på!
Ja visst ja: Linns populära blogg hittar du här. För övrigt kan jag säga att jag mötte Linn också för fyra år sedan, 2011. Då hade hennes blogg om jag minns rätt 800 läsare om dagen. Nu har hon omkring 8 000!

Inga kommentarer: