onsdag 8 februari 2012

jorgenauer.blogspot.com

Bild: Jörgen Auer
Bruno hörde av sig och undrade varför det inte går att se den här bloggen på corren.se. Jag vet inte sa jag sanningsenligt och hänvisade honom hit i stället, till adressen jorgenauer.blogspot.com, här syns bloggen dessutom i sina rätta färger enligt den mall som blogger färdigställt åt mig. Bilden här ovan ger dock inte riktigt rättvisa åt färgerna eftersom det röda ska vara mer vinrött eller lila, men betydligt snyggare än tidningens bloggfärger är det hur som helst. Men förutom det har naturligtvis omgörningen av corren.se blivit en succé, anser jag. Kolla själv.
Bruno hörde av sig till corren.se, till mejladressen nyawebben@corren.se och frågade om min blogg men säger att han inte fått något svar. Det är inte bra.
Ur träningsdagboken
: 50 minuters styrketräning.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Va?! På min dator är din blogg inte vinröd, utan lila!

Men den är fin ändå! :)
Kram