måndag 13 februari 2012

Var det en bra dag?

Måndagen lider mot sitt slut. Var det en bra dag? Ja, det beror förstås på vem man frågar. Ett svältande barn i Afrika svarar nog inte ja, inte heller en stenkastande demonstrant i Aten (eller det är kanske det han/hon gör), men privilegierade nordbor som jag kan svara ja. Sol, varmt, skönt, jag var ledig men var ändå tvungen lägga in några bilder jag tagit till onsdagens Ryktbart i Corren. I morgon hinner jag inte och vill att det ska vara klart redan i dag så att redigeraren har all text och alla bilder när det blir dags.
I övrigt? Jo, jag har inhandlat ett par skridskor åt ett barnbarn så att vi kan åka tillsammans när han snart kommer och hälsar på. Så det får inte bli för varmt eller för mycket snö. På tv i kväll såg jag den där serien om familjerna som byter miljö, såg även serien om svenskarna i Thailand, och har Filip och Fredrik på just nu.
Ur träningsdagboken: Sprang på rullbandet på Fitness 20 minuter, plus tränade 20 minuter styrka.

Inga kommentarer: