tisdag 12 augusti 2014

Några sommarbilder 2014

 Bild: Jörgen Auer
Semesterperioden är över för den här gången. Därför presenterar jag några bilder från min semester 
som ännu inte har visats. Om de är något att titta på återstår attt se. Den här ovan är från E4-an mellan Linköping och Norrköping för några dagar sedan. Tydligen en Fiat 500-träff på gång. 
 Bild: Jörgen Auer
På landet, i Bäckhult vid Drögen följde jag några törnskator några dagar. De uppehöll sig nära huset
 Bild: Jörgen Auer
och de fanns i flera storlekar och åldrar. Den här lille vågade sig knappt ut i luften.
 Bild: Jörgen Auer
Och den här med sin "riddarhjälm" vågade sig riktigt nära.
 Bild: Jörgen Auer
Plötsligt dök en hackspett upp och ville tydligen gå genom grinden. Vågade dock inte öppna.
 Bild: Jörgen Auer
Jag vågade mig mig till sjöss.
 Bild: Jörgen Auer
Såg ett hus och björkar spegla sig.
 Bild: Jörgen Auer
Även vassen kråmade sig i vattenspegeln och böjde sig för en knappt märkbar vind
.
Bild: Jörgen Auer
Drögen.

Inga kommentarer: