måndag 24 juli 2017

En riktigt vältränad jävel

Bild: Jörgen Auer

Hittade den här, i mitt tycke roliga bilden från 2010. Vi var på gym, Jeppe Gustafsson och jag, för ett reportage till Corren. Som den suveräne fotograf han är, Jeppe, så såg han väldigt konfunderad ut när jag började fota. Det var nog min stil han undrade över där han cool stod lutad mot en pelare i väntan på rätt tillfälle att fota. Jag å andra sidan fotade allt, för att ha till bloggen. Bland annat den här bilden.
undrar hur många gym som jag har varit på? Och skrivit om, menar jag. Ingen aning, men gissar på närmare 30. I Uppsala, Linköping, Norrköping, Motala, Mjölby, Åtvidaberg, Boxholm, Mantorp. Hur många pass? Dubbelt upp. Minst. 
Och så alla de övriga passen där jag bara har deltagit. Det blir mycket träning, det.
Så här ser ni en riktigt vältränad jävel.


Inga kommentarer: