onsdag 5 juli 2017

Kajak för Schubert?

Jag namedroppar från ingenstans och startar på noll. Niels-Torben Noll önskas en glad sommar liksom hans kusin Svetlana från jag vet inte var. Att Eva-Elsa Herbst får en fin sommar utgår jag ifrån och inbillar mig också att hon nog tar en vecka med kajak i augusti. Det brukar hon göra. Sinea Schubert och sambon Hannes Mörten drar som vanligt till fjälls och det skulle inte förvåna om det blir Katjetjaukko även den här gången.
Alla som heter Berndt i efternamn önskar jag en rejäl portion blåbärsfil och många glada skratt, Svenssons och Brylling får haka på i samma hälsning och Örtevall och Loman, Hellgren, Spångberg, Underdog och Ricardo kan få samma önskan.
Marie Hatlevoll får en egen hälsning, kram og deilig sommer, Marie.
Sa jag Falk och Månsson?
Samt alla Auer i hela världen.
Och Victoria med familj.

Inga kommentarer: