onsdag 26 juli 2017

Ingen bild i dag

Här borde jag ha lagt in en bild, men det har jag inte gjort. Anledning: jag har inte tagit någon bild i dag. Jag tänkte göra ett inlägg om Allsången i Kisa, men skjuter det framför mig i ytterligare någon dag.
I går tog jag till exempel hyfsat bra bilder på Gunhild Carling som gästade Kisaevenemanget och imponerade stort med sin musikalitet. Men jag har lite datastrul för tillfället och kan inre föra över bilder från kameran till dator och mitt inlägg om Allsången i Kisa dröjer därför någon dag.
Carling var annars riktigt bra. Som förväntat.
Hemlig gäst var Peter Johansson, musicalartist och Queentolkare. Om jag hörde rätt så var det 1900 åhörare på Hembygdsgården i Kisa.
Nästa år tror jag vi får lyssna på Veronica Maggio.
Dagen har jag ägnat åt altanbygge och lakrits. Samt promenad och kaffe.
Nu? Dass.

Inga kommentarer: