lördag 29 september 2012

Mot Norrköping i kväll?


Vilken lördag! Det finns åtskilligt att välja på i dag: bakluckeloppis i Mjölby, Hästmässa i Mantorp, företagsmässan Östgötaforum i Linköping, klippa gräs, slappa, löpträna, Kulturnatten i Norrköping (se Corren-klippet här ovan), men, dagen blir ju fylld, något måste bort, men vad?
Ett par timmar senare: Oj, nu har jag fått klart för mig att företagsmässan redan har varit. Den ska alltså bort från min lista. Och nu klockan 13:20 kan jag även välja bort loppiset - det regnar för mycket, vilket även får bort gräsklippningen. Och hur blir det med Norrköping?
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Ah, det bidde inte Norrköping alltså, det bidde Hästmässa.

Auer sa...

Jo, dessutom regnade det så dant och jag hade ingen att gå med så jag avstod Norrköping och allt annat, förutom mässan.
Kram