lördag 15 december 2018

Varde ljus i Mantorp

 Bild: Jörgen Auer
Nu lägger sig kvällen. Själv är jag uppe ett par timmar till, ska vi säga till midnatt?

Bild: Jörgen Auer
I morgon? Vad händer? Tja, då blir det väl ljust strax efter 8 och varför inte titta ut lite senare till julmarknad i Gottlösa utanför Mantorp? Sväng av E4 mot Skänninge, passera Mantorp park och du är i Gottlösa om en minut. Julmarknaden äger rum på Nina och Sissi Liljas ridanläggning. Och nej, det är inte bara hästrelaterade produkter, utan en riktig julmarknad med ett 50-tal knallar. Och fika, förstås. Om jag får betalt för att göra reklam? Nej, jag talar bara om att jag ska dit. Jag känner inte till om det har varit marknad där tidigare, men för mig är det i alla fall första gången där på marknad.
Var det nån som sa nåt om träning? Jodå, det hinns nog med det också. Söndagen lär börja med träning. Mantorp Gym kl 7.

Inga kommentarer: