onsdag 25 februari 2009

Hos Kirk ännu en gång

Bild: Hani Stolen
Så var det dags igen. Frisörbesök. Och eftersom jag för ett par månader sedan la in en så suddig bild på Kirk Pettersson på Seves i Mantorp så kommer här en något skarpare. Jag var dagens sista kund, kom 17:30 och gick 18:10. Kirk hade förstås kunnat klippa snabbare, men har man ett trevligt samtal så har man och har kunden kamera med sig så har han. Nu klarar jag mig över Vasaloppet på söndag i alla fall, och hela vägen fram till början av april. I morgon, torsdag, vet jag att Correns sport har för avsikt att till fredagstidningen lägga in två förhandsartiklar inför Vasaloppet på Fritidssidan. De handlar om Christer och Börje.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha så typiskt dig o ta kort överallt, tom i frisörstolen :)
/Grabben