torsdag 9 december 2010

Vem läser det här i Moldavien?

Alltså, att det är flest svenska besökare på min blogg, det kan jag förstå. Men varför är USA tvåa? Vad är det på bloggen som intresserar någon i US - det skulle vara kul att veta. Och varför är det inte fler från Norge? Hvorfor? Kom igen da, Norge!
En annan sak: vem är det i Pakistan som varit inne och tittat? På vad? Och fyra gånger!
Mina besökare kommer från 58 länder. Trots att jag bara skriver på svenska. Ja, og enkelte ord på norsk, da. Men Moldavien? Japan? Det kan kanske vara så att det finns enstaka ord på svenska som betyder något helt annat på moldaviska, eller arabiska. Någon har varit och sökt efter vad det nu kan vara, och till sin stora förvåning hamnat hos mig och läser det här, till exempel. Vad får man ut av det om man bara talar moldaviska?

Inga kommentarer: