lördag 22 juli 2017

Jag är nog väldigt sexig

Jag är nog väldigt snygg. Och rik. Sexig också. Samt väldigt social och snäll.
Tror jag.
Det måste jag ju vara eftersom så många unga kvinnor med tunna kläder söker kontakt med mig på Facebook. Kanske är de nu ett par hundra som är intresserade av mig. Det är ju helt fantastiskt!
Väldigt märkligt är att så gott som allihop har tre namn. Det kan vara Tracy Ann Zuzanna, eller Miranda Melody Molly. Eller Katja Ellen Sophie, ja ni förstår.
Ännu har jag inte svarat, men funderar på att göra det. Snart.
Varför har de tre namn? Ska det få mig mer benägen att svara?
Det får det inte.
Jag blir bara förbannad.
 Det är troligen mitt fb-konto killarna som ligger bakom namnattacken är ute efter. Och få tillgång till alla mina fb-vänner. Eĺler så vill de bara förstöra. Hacka.
Men jag: Eric Jörgen Benny tänker inte svara.

1 kommentar:

Auer sa...

Nej, jag heter inte Benny. Har inget tredje förnamn alls. Men ifall jag hade ett så skulle det kunna vara Benny. Eller Conny. Sonny? Tonny?
Eller varför inte Halvard?