måndag 30 mars 2009

Har du hört på radion?

Bilder: Jörgen Auer
Telefonen ringde: Hej, Jörgen har du hört på radion i dag? Nä.
Har du inte? De har ju snackat om dig, eller i alla fall gjorde Bosse Ohlsson det på Sportsnack, sa Correns fotograf Jan Christer Persson. Okej, då får jag väl lyssna i efterhand, då. För så kan man göra med alla radioprogram, tror jag. Det är bara att gå in på sr.se och leta sig fram till vad man vill lyssna på. I mitt fall fick jag leta fram Radio Östergötland P4 och Sportsnack som sänds måndagar 17:00-17:45. På slutet nämndes mitt namn i något sammanhang om vilket språk som talas i idrottsklubbarna. Jag hade skrivit något om det häromdan i Corren.
För den som inte vet så kan jag berätta att det är Bosse på övre bilden och JCP på nedre.

2 kommentarer:

jcp sa...

Bra att jag inte har den bilden i mitt pass.
Då skulle jag inte komma utanför Stensvassa
jcp

Auer sa...

Du har nog rätt, men tyvärr berättar bilden bara sanningen.