tisdag 21 juni 2011

Det knäpper så konstigt

Bild: Jörgen Auer

Jaha, här står en annan och får inte följa med ridlägret ut i skogen. Och just nu när den där människan med den där svarta grejen för ansiktet är här igen. Undrar vad det är för någonting. Det är så många som har såna där apparater har jag sett - det kanske är nåt med andningen, astma eller nåt. Och så knäpper det så konstigt. Ibland blixtrar det om dem, också. Usch, nu har jag visst fått lite gaser igen. Jaja, då går ju han sin väg åtminstone. Skönt. Jörgen tror jag att han heter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina Taigans Pelé heter killen i hagen. Han vann SM i fälttävlan 1998 med Josse Esping på ryggen. Han är still going strong trots 22 år på nacken :) //Christine

Anonym sa...

Rättelse: Han heter Taigans Pelé, utan "fina" som förnamn...//C

Auer sa...

Oh, jaså är det Taigans Pelé! Hade jag vetat det så hade jag förstås snackat lite med honom - har för mig att jag skrivit något om honom någon gång, det kanske var efter SM.

Sommarhälsningar
Jörgen