lördag 6 augusti 2016

Nu måste jag börja jobbplanera

 Bild: Jörgen Auer
Så är en stor del av sommaren 2016 över. Barbarnen, här representerade av William har åkt hem. Men William hann i alla fall med ett sista dopp i Drögen i morse, även om han här står ovan ytan. 
En sommar går fort. Men det kan allt vara kul att börja skolan igen också. Eller börja jobba.
Även jag som är jobbande pensionär tycker att det ska bli kul att börja jobba, skriva igen. Nu gällwr det att börja fundera på vad Ryktbart (i Corren, NT och MVT) ka handla om när det snart drar ihop sig till "höstpremiär". Och vilken gata ska jag skriva om till Mera Linköping och Mera Norrköping? Och har jag nåt till Corren Bostad? Vill Correns familjeredaktör att jag ska skriva nåt? Och har jag frågorna klara till Linköpings stadsfestival?
Nu måste jag börja planera. Nu.



Inga kommentarer: