onsdag 26 februari 2020

Friskt och svettigt med sex

Bild: Thomas Spångberg

Måste bara visa den här bilden. Det är grannen Thomas som tagit den, vilket han gjorde förra året i Stockholm. Utanför Friskis & Svettis på Sveavägen fick han syn på den här bilen och tyckte det var en rolig kombo med striptease och träningsföretaget.
Men striptease kan vara nog så svettigt. Till och med att titta på, säger jag och erinrar mig några nattklubbsbesök för evigheter sedan. Det var i Famagusta på Cypern, och jag minns även besök i Toronto och New York. Samt Linköping.
Friskis & Svettis har jag besökt flera gånger i Linköping, nån enstaka gång i Norrköping och en gång i Uppsala. Men några stripteasedansöser lade jag inte märke till där. 
För resten är väl inte stripp egentligen det första man tänker på när man ser den här bilen, eller? Tänker man inte sex? Och det kan ju vara svettigt värre. Och uppfriskande.
Tack, Thomas.

Inga kommentarer: