torsdag 26 augusti 2010

Panggolf?

Bild: Jörgen Auer
Panggolf var det nog inte vi spelade i dag på Landeryds korthålsbana, men roligt hade vi även om det var blött värre.
Bild: Jörgen Auer
Rooney Jerrevång hade oturen att hamna i en bunker, men tog sig elegant upp ur densamma.
Bild: Jörgen Auer
Och mannen som tog vid efter Jerrevång som sportchef på Corren, Christer Kustvik, vann som vanligt stiltävlingen. I alla fall i vår 4-boll. I den andra var det Motalas stolthet Peter Calén som tog det. Och jag? Njae, låt mig säga att det var ett tag sen jag spelade. Men kanske börjar jag igen. Får väl ta ett snack med Peter Lindh, Landerydspron, som ju en gång tog hand om mig när jag gick gröna kortkursen utan att spela upp. Men hur ska jag få tid? Jag ska ju börja rida, också. Och läsa ryska eller nåt. Eller drömmer jag bara?


Inga kommentarer: