torsdag 10 maj 2012

Snart dags

Grabbhalvan bőrjar strax
Published with Blogger-droid v1.7.4

Och nu är jag hemkommen och har rättat stavfelen. Det är minsann inte lätt att skriva på telefonen utan glasögon. I stället för Snart i rubriken blev det snarrt och i stället för Grabbhalvan, som motionsloppet över 5 kilometer heter, blev det Gråbbhalvan.
Redigerat vid 23:50:  Hur det gick? Jo det har regnat hela kvällen. Före loppet, när jag gick halvmilen upp till Himmelstalund från stationen, under loppet där jag fick tiden 27:24, och efter när jag gick till Durkslaget på Nygatan och åt mat - och drack två öl tillsammans med min gode vän Hans-Jörgen Sundli. Vid bardisken satt Patrik "Patte" Andersson, före detta fotbollsspelare i IFK Norrköping och Hammarby. 
- Vad fasen, hur känner ni varandra, frågade Patrik. Sedan skolåren på Ljuraskolan och De Geerskolan, sa vi.
Ja, även när jag gick till tåget regnade det. 


Inga kommentarer: