lördag 27 oktober 2012

Från himmel till park

 Bild: Jörgen Auer
Himmel i Chongqing nämnde jag i förra inlägget och från den tar jag mig ner på marken och till parken. 
 Bild: Jörgen Auer
Systembolaget, nej en nattclub som heter Somewhere. Det kan bli roligt ifall man går bort sig och måste fråga om hjälp. Vart ska du? Somewhere. Vad är det sista du kommer ihåg från där du var senast? Somewhere.
Bild: Jörgen Auer
Om det inte varit för diset så hade dagen varit rent fantastisk. Chongqing är en höjdare, jag lovar.  För resten så har jag fått ett mail där någon undrar hur jag vågar skriva att jag är bortrest. Men my God, hela huset är ju fullt av folk. Inger har ju gäster från Småland på besök hela veckan.
Gjort mer i dag? Vandrat i Ciqikou, herre min je så mycket folk! jag har aldrig sett så många samtidigt på samma gata. Senare åt vi mycket gott på en restaurang som heter Stonegrill och nu är det dags för tevesoffan - vi ska se Bridget Jones dagbok.


1 kommentar:

Pernilla sa...

Haha, roliga kontraster! :)