måndag 12 oktober 2015

Se sån stil jag har!

 Ursprungsbild: Helene Folkesson
Hur många olika gym-, gympa-, och gymnastikreportage jag har gjort vet jag inte. Men åtskilliga. Den här bilden, tagen av Helene Folkesson, anser jag vara en av de bästa bilder som jag förekommer på. Och en av de roligaste. Den är från 2004 och tagen i T1-hallen där Rebecka Kullberg skulle visa mig rytmisk gymnastik och jag försökte göra som hon. Herre Gud, så svårt. Se bara hur jag flyger i bakgrunden, ungefär som den där irriterande fågeln i Kalle Anka på julafton.
 Ursprungsbild: Corren
Jag tror att jag har testat vareviga pass som finns, inklusive olika yogapass, thai chi, pump, box, body toning, core, och jag har varit i de flesta lokaler och hos de flesta företag med gympass på schemat.
Ursprungsbild: Corren
Och så jäkla kul det har varit. Enormt. Tack alla ni som lät mig vara med. Hoppas att ni gillade vad jag skrev om er.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för komplimangen till bilden! :) /Helene Folkesson

Auer sa...

Hej, Helene. Så kul att du hittade hit. Din bild är så rolig. Något som många fler än bara jag tycker. Hoppas att du har det bra och trivs med livet. Kram, Jörgen.