måndag 7 oktober 2024

Sven-Erik Larsson?

Bild: Jörgen Auer
Om jag inte hade det namn jag har, utan något helt annat, vilket skulle passa mig då?
Hm, Gianluca Concelli, kanske? Nej, det är mera ett namn som jag skulle vilja ha, sak samma med Adrian och Jeff Barker.
Men jag är den här gången ute efter namn som passar mitt utseende. Du vet, ibland tycker man sig se någon som är en typisk Liselotte eller Moa. Nu är ju inte jag kvinna så de namnen kan vi bortse från.
Men Sven-Erik, kanske? Larsson. Eller Pelle Fransson?
Ja-a, vad passar väl en gamling som jag?
Anders Anderström, Benny Boysen, Conrad Conradsson, Duke Einar, Fred Garlic, Holger Ivarsson, Jonny Kiartanson, Lenny Marx, Nils-Olof Persson, Qvintus Roberts, Sean Trump, Urban Vaar, Xerxes Ymarov, Zeb Ånej, Ärling Östlund?
Inget av dessa?
Nähä. Men Chu Qu Ming, då?
Åh, det finns så många namn att välja bland: Jorma Finnunen, Trond-Steinar Dramholt, Preben Bierballe, Philippe Croissant, Stanislaw Zcyzs, Congo Caboré, Uno Snö,  Maximilian de la Flandern, Roman Book.
Jag väljer nog Gianluca Concelli ändå.

Inga kommentarer: