tisdag 27 januari 2015

Svar i morgon?

Det blev kväll också den andra dagen av fem i Skäggetorp. En lite lugnare dag än måndagen som var fylld av så många intryck. Men mycket känns ändå annorlunda. Än mina normala dagar, vill säga.
Eller är det min normala vardag som är annorlunda? Jag vet inte. Kanske får jag svar på det i morgon. Eller på torsdag.
Vad som stör mig just nu är att det tydligen är kört för min del för tillfället att lägga in bilder från min hemdator i bloggen. Och nu hittar jag ingen väg in för bilder från mobilen heller. Helvete!
Men plötsligt lossnar det. I alla fall överföringen från mobilen. Kanske skedde det omedvetet att jag valde att testa med just den här bilden som ju är tagen lite från ovan. Som om jag fått hjälp från ovan. Av vem i så fall?
Vem såg min belägenhet? Vem ser mig? Vem ser dig? Oss?
Får jag svar på det också i morgon?

Inga kommentarer: