fredag 30 november 2018

Var På spåret rätt val?

Från kvällens Svt
Såg kvällens säsongspremiär av På spåret. "Skärgårdsdoktorn" Samuel Fröler och hans dotter Wilma, förlåt Ebba Hultqvist Stragne nådde över 30 poäng (31) i sin debut i programmet. Men var ändå chanslösa mot Kristoffer Appelquist och Bea Uusma som fick 38. Gjorde jag rätt som valde På spåret i stället för Idol i TV4? Njae, jag hann ändå slå över och se en mycket bra och fullfjädrad artist i Kadiatou som också tog sig till final nästa vecka mot Sebastian.
Dessutom fick jag visa mig på styva linan i På spåret ett par gånger och i tv-soffan hinna före de två lagen i tv-rutan. Men sammanlagt var jag efter även det förlorande laget.
Skavlan såg jag bara fem minuter, fem bra minuter med en fotograf som provat på att leva som hemlös i Stockholm och en riktig hemlös. 
Ser även sista tio minuterna på Sverige-Danmark i handbolls-EM.

Inga kommentarer: