torsdag 1 februari 2024

I dag hälsar jag alla

 Februari är här. Välkommen, får man väl säga. Samt lägga till: kan du skynda dig på så att du snart är över och vi får se mars? Och april.

Det var länge sen jag tog tillfället i akt och hälsade till någon här i bloggen. Dags nu.

Hej, alla Annika jag känner. Hej Beatrice och Bertil, Cecilia och Carl. Och jag glömmer inte dig Daniel och inte Emma, Frasse, Gusten och Harriet. Hoppas att du mår bra igen Istvan och att Johanna hittar det hon letat efter så länge. Klas är väl värd lite semester tycker jag och det är inte synd om Lisen. Hon gillar att jobba så mycket som hon gör. Måns mår bra liksom Nathalie och hälsar till alla. Olle vinkade jag åt i går och han såg i alla fall ut att vara i god form, det gör Petter också, honom såg jag i dag. Q vill jag helst vara tyst om och heter egentligen något annat. Rigmor är visst dålig, men på bättringsvägen, Saga är lika snäll och söt som alltid, Tommy längtar till Italien, Ulrika vill ha ny bil, Veronica glömmer jag aldrig, X är en hemlighet, Yoni en trevlig prick, Zoltan ett alter ego, Åsa tillhör favoriterna, Älgen passar bäst i skogen och Ömmert ingen jag minns.

För resten hälsar jag till alla jag känner. Ha det gott.


Inga kommentarer: