tisdag 27 september 2011

Från Riddarängen till Skänninge

Bild: Jörgen Auer
Gjort idag? Jo, först, i morse var jag och hälsade på i tre minuter på Riddarängens förskola, den nya och fina förskolan i Mantorp.
Bild: Jörgen Auer
I samband med det besöket tog jag mig också till Skänninge. Varför? Jo, de två besöken hör ihop och ska bilda underlag till ett reportage som kommer i en bilaga i slutet av oktober. I övrigt har jag mest varit inne i dag. Nej, jag var ju på Mjölby ridskola en snabb sväng och pratade med en 12-årig tjej som får vara med i "Min och häst och jag" i morgondagens Ryktbart i Corren. Men eftersom jag glömde fråga om en bild på henne får läggas ut på nätet så avstår jag att visa en bild på Hedwig Samuelsson och den häst hon sköter - Putte. Men i Corren är de med.

Inga kommentarer: