torsdag 28 maj 2020

Jag knallade bara på

 Bild: Jörgen Auer
I dag när jag tog en förmiddagspromenad i Mantorp var det asfalterat och öppet in via Yoldiavägen till det pågående arbetet med färdigställandet av nya bostadsområdet vid Skördevägen-Riddarängsvägen. Bara att knalla på, således.

 Bild: Jörgen Auer
Kul och intressant att se det så här. Här gick man ju förr också, men då var det skog i området. 

 Bild: Jörgen Auer
Området är ganska stort, faktiskt. Här kommer det att bli bra. Kanske ska jag...?

Bild: Jörgen Auer
Jag tycker att det har gått jättefort att göra i ordning så här långt. Går det lika snabbt i fortsättningen så ser vi snart hus komma på plats också.

 Bild: Jörgen Auer

 Bild: Jörgen Auer
Och med vatten i bäcken kommer det att bli riktigt läckert här, är min gissning.

Bild: Jörgen Auer

Inga kommentarer: