lördag 19 februari 2022

Härlig vinterdag

Bild: Jörgen Auer
Vilken vinterdag det blev! Jag pulsade två varv på Uljebergs travspår, vilket kändes i kroppen. Jag var dock tvungen vila mellan varven. Men jag är snart i god form, egentligen är jag väl det redan, med tanke på omständigheterna.
 
Bild: Jörgen Auer
Hästarna verkade också trivas i solskenet. Eller var det snön som fick dem att se så glada ut?

Bild: Jörgen Auer
Himlen var så där otroligt blå som bara himmel och hav kan vara.

Bild: Jörgen Auer
Och jag, ja jag fotade förstås.

Bild: Jörgen Auer
Hästarna blir jag aldrig trött på. 

Bild: Jörgen Auer
Kvällssolen fick det att se ut som det bodde någon högst upp i Uljebergs stora ladugård. Fast det kanske det gör?

Bild från Svt
Linda Bengtzing hade inte bästa låten i lördagens Mello, men nog levererade hon precis som alla de andra sju gånger hon varit med. Det var fart, färg, fest. Mello.

Inga kommentarer: