lördag 5 februari 2022

Vilken lekplats!

Kanske sent 80-tal eller tidigt 90-tal skedde stora förändringar inne på Corren. Vi byggde om och det var väldigt stökigt flera månader, har jag för mig.  Eftersom jag var redaktör för Correns  personaltidning Corrinten tyckte jag det var bäst att haka på och byggde om för min redaktion. Jag ställde helt enkelt ett skrivbord ovanpå ett annat. Fiffigt, va?
 
Dessutom tog jag hjälp av Christer Berg och Ann-Charlotte Irhede som spelade med i teatern. Se så Ann-Charlotte sitter i perfekt sekreterarstil medan Christer hör sig för om nya uppdrag.
Jag fattar fortfarande i denna dag inte varför Corren aldrig tog efter min idé med skrivplatser ovanpå varandra.
Du ser väl också den fiffiga bänkskivan att åka ner på? Bra grej att ha även när barn kom och hälsade på. Vilken lekplats!
 

Inga kommentarer: