tisdag 6 september 2022

Glada dagar i Malmö

Bild: Selfie
Guldhatt? Ja, jag fick den av Jägersrotravet. Av ingen anledning alls. Jag tog gärna emot den. Min första guldhatt i livet. Jag kände mig genast som svensk mästare. Som en vinnare i alla fall.

Bild: Jörgen Auer
Vad gjorde jag på Jägersro i Malmö? Jo, åkte dit med Östergötlands travhästägarförening (jag är ju delägare i travhästen Thell About You, även om den inte var med i Malmö) för att se på derbyt 2022 med bland annat Mantorpshästen Iznogoud Am. Men självklart ser man på alla lopp under tävlingen som pågår under dagarna två. 
Jag hade trevligt sällskap av min förre sportchef  Rooney Jerrevång (precis som förra året). 

Bild: Jörgen Auer
Och här är ett gäng vinnarskallar från Katrineholm som förgyllde dagarna i Malmö med mycket glädje, experttips och mycket annat. De är kända som Marcus, Henke, Limpo och Mange och kan ses på flera svenska travbanor liksom även på You Tubesidan Vinnarskallar.se
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en rolig helg allt flöt fint. Din granne på Uljeberg vann också lopp med McGarett. Hoppas vi ses på måndag, vem tror du vinner Mantorpduellen. Jag tippar på Tobias J Gustafsson.