tisdag 31 januari 2012

Med en frusen potatis bakom oss

Bild: Jörgen Auer
Vi lämnade Mjölby och en lite frusen potatis bakom oss för någon timme i dag.
Bild: Jörgen Auer
Söderut for vi. Tre var vi. Fotograf Mia, reporterkollegan Karl-Johan, och jag själv. Längre fram verkade det ljusna. Det gladde oss.
Bild: Jörgen Auer
Hit skulle vi. Till Ödeshög. Karl-Johan för att göra det traditionella Correnbesöket på tisdagar på Lysings konditori för att lyssna på Ödeshögsborna, Mia och jag för ett reportage som kommer senare i Corren. Var vi har varit? Tids nog berättar jag det.

3 kommentarer:

Bettina sa...

Hej, fin blogg! Ska kika vidare lite - tack för senast! :)

Auer sa...

Tack själv,
Det var trevligt att prata med dig. Jag kommer gärna igen. Kanske med ett bokmanus.

Jörgen

Bettina sa...

Hejsan! Viket BRA reportage det blev - tog säkert en halvtimma extra inne på ICA här i "byn" för alla som kom fram och berömde mig!
Och jaa,kom gärna med ett manus! Trvlig helg!