onsdag 18 januari 2012

Vinn tre trisslotter

Bild: Jörgen Auer
Hittade den här bilden från ett Stadslivsreportage i Linköping. Det är något fel på den. Vad? Rätt svar vinner tre trisslotter. Personer i familjerna Auer (som i Jörgens) och Persson (som i Jan Christers) samt anställda på Corren får INTE vara med. Svara här före lördag kväll kl 20.
På tal om kväll så har jag varit i snösvängen för någon timme sen vilket förklaras i nästa meningsfulla mening.
Ur träningsdagboken: Drygt tre kilometers löpning i snöfall, styrketräning arm, plankan.

6 kommentarer:

Kristin sa...

Jag gissar på en trasig vindrutetorkare :)

Anonym sa...

vadå, anställda på corren har väl ingen aning om vad du söker.

jag vet svaret, kommer att tävla via en bulvan/målvakt som du aldrig kan avslöja-- jag ska bara ha de där tre lotterna
jcp

Auer sa...

Om anställda på Corren ska vara med så kan jag anses jävig, så är det har notarius publicos Lundberg sagt.

Då får jag betala lotterna själv.

Fattar du nu.

Jörgen

Auer sa...

Det blev nog en öl för mycket på Bishops. Publicus, menar jag förstås.
Notarius publicus, heter det ju.

Emilia sa...

Jag skulle gissa på en trasig vindrutetorkare jag också, men det känns lite som att det är något annat haha men jag gissar på det :D Hoppas det är rätt för jag spenderade precis 2020 kr på kurslitteratur så de skulle sitta fint att skrapa fram 15 tusen i 50 år haha :D

Auer sa...

Det blev ingen vinst.
Rätt svar: bilen åker olagligt. Det är en cykelväg och motorfordon får inte åka där.

Jörgen - som kommer att ha en tävling snart igen.