fredag 6 oktober 2017

Fel på bíldöverföringen

Jaha, det var ett tag sedan samma sak inträffade. Det vill säga att jag har fel på bildöverföringen till bloggen. Har absolut ingen aning om vad det är som gått galet. Bara att någonting är det.
Dessutom hände det mig i dag för första gången någonsin att alla bilder jag tagit försvann ur kameran. Fel på bildöverföringen, där också? Nej, det finns en helt annan förklaring: jag raderade dem själv! Trodde att jag hade läst in dem i datorn och tömde kameran!
Snopet. Särskilt som jag varit ute på reportage till Correns ridsportserie Ryktbart.
Som tur var gällde det inte någon tävling eller annat som är omöjligt att återskapa. Nej, nu var det ett reportage eller ett porträtt på en östgötsk ridprofil. Hemma i stallet, kan man säga.
Hon, för det är en hon, säger dock snällt att hon är hemma i morgon bitti också. Det blir till att ta om bilderna, således. Ack ja.

Inga kommentarer: