onsdag 4 oktober 2017

Nu blir jag pushad av Sara

 Bild ur Mera Linköping/Joakim Blomqvist
Jaha, så har jag bestämt mig. Jag ska försöka hitta lite form igen, om detta är möjligt med tanke på min höga ålder. Men jag tror´t. Och den som ska hjälpa mig är PT-n Sara Demir som driver en egen PT-studio i Linköping, Push By Sara.

Bild ur Mera Linköping/Joakim Blomqvist
 De fina bilderna här ovan, tagna av Östgötamedias Joakim Blomqvist, är tagna på en provtimme jag hade med Sara för tidningens skull. Jag skulle skriva om hur det kan vara att träna med en PT och valde helt enkelt Sara för att Coren och Mera inte tidigare har skrivit om henne.
I går, tisdag, var jag på mitt första riktiga pass med henne. Oj, så slut jag blev och jag orkade faktiskt inte fullfölja passet, men satte mig då på en spinningcykel för att visa att jag i alla fall inte gav upp helt. Jag vill ju komma i form och om någon vecka ska jag orka hela programmet. Lovar, Sara!
Var Sara Demir håller till? På Push By Sara som ligger på Bangårdsgatan i Linköping, en parallellgata till Industrigatan. Bakom Beijers skulle man kan kunna säga för att något så när lokalisera gatan.

Inga kommentarer: