onsdag 12 november 2014

Lite skarv och annat i Falerum

Bild: Jörgen Auer
Har varit på reportage utanför Falerum i dag. För senare införande, som det heter. I en sjö syntes de här fåglarna. Kollega Claes Nilsson såg senare bilden och konstaterade: ingen bra bild, Jörgen, men det är en skarv på stenen och en storskrake i vattnet. Tack.
 Bild: Jörgen Auer
 Sen såg jag den här sopsorterande hästen. Okej, jag skarvar lite. Men den var i alla fall intresserad av och försökte, och lyckades faktiskt, öppna locket till tunnan. Dock såg jag honom aldrig slänga nåt i den. Om 14 dar kommer han med i tidningen, för resten. Och Corren.se. På Ryktbart.
Bild: Jörgen Auer
Ett 30-tal hjortar såg jag också utanför Falerum. Nej, nu skarvar jag inte. De var verkligen så många. Tyvärr för många för att komma med på bild samtidigt. I alla fall inte på en och samma bild från min safari utanför Falerum. På gården jag besökte har man för övrigt även katter, hundar och får. 

Inga kommentarer: