söndag 15 september 2024

Minne från ett jultält

Corren december 2008
Tänk vad man kan hitta när man rensar i samlingar av kartonger och papper. Här var det i och för sig jag som samlat och rensat, utan förra kollegan och vännen Maria Landqvist, då anställd på marknadssidan.
Själv hade jag helt glömt annonsen och till och med jultältet på Lilla torget i Linköping 2008. 
Men nu när Maria visat mig annonsen och jag även har fotat av den får jag små minnesbilder av julrimsstunder från såväl detta tillfälle som andra med Corren.
Kul, även om inte så många kom fram till rimsmederna just den julen. De flesta som hälsade på i tältet ville köpa biljetter till LHC-matcher!

Närmare bild på rimmarna: Åsa Christoffersson, Carina Glenning, Jörgen Auer och Maria Soomro (Kustvik).

 

Inga kommentarer: