måndag 23 september 2024

Var det roligare förr?

Annons i Corren
Någon som kommer ihåg den här annonsen? Jaså, inte. Nej, det är kanske inte så mycket att ha i åminnelse. Men för mig var det kul att få vara med. 
Jag gissar att den är från 2015 och den försökte locka folk till Correns tält i Domkyrkoparken under Linköpings stadsfest.

Annons i Corren
 En annan gång såg annonsen ut så här. Här vet jag att det rör sig om stadsfesten 2015 eftersom Carina Glenning nämns och vi samarbetade på scenen i Correns tält 2015.
Men det är ju samma bild på mig så då måste väl den första annonsen också vara från 2015?
Jag är inte så säker på det. Man kan väl använda sig av samma bild två år i rad? Eller med flera års mellanrum? Dessutom gjorde jag ett quiz två år i rad. Eller var det ännu fler?

Ja ja, roliga tider var det och om ni undrar varför jag står som jag gör så är svaret att jag spelar luftgitarr.

Inga kommentarer: