lördag 13 oktober 2018

En bild från Tidersrum

Bild: Jörgen Auer

Vad finns på dataskärmen? Ja, vad hittar man där? Jag vet vad jag hittar. Några bilder. Ett par av dessa är från tidigare reportage till Ryktbart, ridsportserien som jag gjort för Corren och eventuellt andra östgötska tidningar sedan 2011. Sen ligger där ett par bilder från en resa till Gotland och någon på ett par av mina familjemedlemmar samt ett worlddokument betitlat Cecil.
I övrigt är det tomt, förutom de ikoner som fanns där från början när jag öppnade datorn och loggade in för första gången. Tomt just nu, ska jag säga, för jag har en viss (o)vana att fylla skrivbordet med bilder, mappar och dokument. 
Den här bilden här ovan hittar jag också. Den visar några kor som går på en äng och bakom dem den fina träkyrkan i Tidersrum. Det får bli dagens bild, även om den är tagen för en så där tio dar sen efter ett besök i Österbymo (för reportage om Ydre ridklubb). 
Klicka gärna in på länken för att läsa om Tidersrums kyrka på wikipedia.

Inga kommentarer: