lördag 21 april 2012

Lite fälttävlan även i dag

Bild: Jörgen Auer
Jag tog en liten sväng bort till Mantorpsryttarnas fälttävlan även i dag och fick se Ida Gustafsson från Kinda RF på Gina komma skrittande i skogen.Bild: Jörgen Auer
Och genom vattnet passerade det här ekipaget, som jag tror är Jennica Rosander och Agalonka från Enköpings FRK. Jag är osäker eftersom jag inte kan se nummerlappen. Du som ser det här och vet att det är någon annan får gärna höra av dig och rätta.
Bild: Jörgen Auer
Här är jag säker på att det är Sofia Andler Kvarnstrand och Catalike som ser ut att ta vägen över snart 5-årige William Auer på Sand Man.
Bild: Jörgen Auer
Samma ekipage igen. Sofia och Catalike, alltså.
Bild: Jörgen Auer
Agneta Adolfsson och Lotus MB från Årsta-Runsten.
Bild: Jörgen Auer
Och visst påminner väl den här bilden om forna tiders indianby? Eller är det en vagnkaravan på väg västerut?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Det är jag som far igenom vattnet så du har helt rätt!
Har du fler bilder??

Mvh Jennica & Agalonka

Auer sa...

Tack, Jennica,
tyvärr har jag inga fler bilder. Men jag hoppas du är nöjd med den här.

Jörgen