onsdag 25 april 2012

Nedräkningen börjar nu

Bild: Jörgen Auer
Snart natt. Snart svart natt. Så svart att lampan äntligen får spela den huvudroll den väntat på hela dan. Och hur har då dan varit? Ja, för lampan har det varit lugnt. Själv har jag också tagit det tämligen lugnt och varit på sjön. På Sommen. Varför får man läsa i tidningen. Corren, alltså. För det var faktiskt ett reportage jag var ute på. Men det kommer inte i morgon utan på fredag. Plus här på bloggen.
Ur träningsdagboken: Joggat fem kilometer, kört ett par ruscher, kortare styrketräning. Och så har jag anmält mig till motionsloppet Grabbhalvan i Norrköping 10 maj. Har jag varit med alla 20 åren hittills så får jag väl fortsätta några år till. 25 kan väl vara lämpligt att sluta vid. Eller 30. Det är för Grabbhalvans skull jag var ute och joggade i dag. Och för Blodomloppet i Linköping 31 maj. Nedräkningen inför de båda loppen börjar nu. Så släck ljuset.

Inga kommentarer: