söndag 9 mars 2014

Så här var min lördag

 Bild: Jörgen Auer
Jag besökte mamma i Norrköping. Det låg nåt stickarbete framme.
  Bild: Jörgen Auer
Själv satt hon på balkongen. Jag med. Vi fikade. Hon berättade några minnen från barndomen i Borås.
  Bild: Jörgen Auer
En granne påtade i trädgården.
  Bild: Jörgen Auer
Solen vräkte på. Stekte.
  Bild: Jörgen Auer
Hon visade sin stickning. Det ska bli en socka åt Eirik i Norge, sa hon. 
  Bild: Jörgen Auer
Jag åkte hem. Tog Södra Promenaden. Här vid Kristinalatsen.
  Bild: Jörgen Auer
Mer Södra Promenaden. 
  Bild: Jörgen Auer
Och ännu mer. Här de vackra husen mitt emot Idrottsparken.
  Bild: Jörgen Auer
Ett stycke Kneippen genom bilrutan.
  Bild: Jörgen Auer
Sen var jag i Linköping. Gick en åpromenad innan damhockeymatch.
  Bild: Jörgen Auer
Under Tullbron.
  Bild: Jörgen Auer
SM-semifinal 2 mellan LHC och Munksund/Piteå. LHC vann med 3-1 och säkrade finalplats.
  Bild: Jörgen Auer
Lämnade Stångebrohallen för att åka hem. 
 Från SVT
Såg Sanna Nielsen vinna Melodifestivalen med låten Undo. Ännu en dag i livet var passerad. 

Inga kommentarer: