torsdag 4 juni 2015

Reportage som kommer i Corren

Idag var Corren här för en intervju! Träffade Jörgen som är journalist, mycket trevlig man som hade stenkoll på ridsporten. Kul!

Var det står och vem som skrev det ska jag återkomma till nästa vecka. Men personen ifråga porträtteras i Corren på tisdag (om inte Ryktbart av någon anledning måste flytta en dag, eller två). De här tre bilderna är tagna idag på gården där intervjuprofilen bor.
Bild: Jörgen Auer
En häst i springbrunnen, förstås. Stallet bakom ska snart putsas till, säger ägaren som bara bott på gården ett halvår.
 Bild: Jörgen Auer
Det här är en tapet på kontoret. 
Bild: Jörgen Auer
Och det här är förstås en av hästarna på gården.
-
Ja-a, det var halva min dag, det. Den andra halvan gick åt till att skriva om ett besök jag gjorde under onsdagen. Ett besök som kommer i Paus vecka 24 under vinjetten "En timme med Auer". Jag besökte en plats i Östergötland som jag tycker mycket om. Säg någon jag inte gillar.
 Bild: Jörgen Auer
Vad ska man säga om detta som jag såg på orten ifråga? Någon verkar ha tagit sig vatten över huvudet. Eller rättare sagt: visar stjärten över vattnet. Och det är inte jag.
Bild: Jörgen Auer
Inte heller är det jag som flyger i luften. Men klart är väl ändå att jag besökt en plats vid vattnet. Svaret kommer alltså lördag 13 juni i Correns och NT:s lördagsbilaga Paus.

Inga kommentarer: