tisdag 9 juni 2015

Tyra Sjöstedt i dagens Ryktbart

 Ur dagens Corren
Jag har inte varit hemma i dag. Förrän nu till kvällen och skyndar mig därför att lägga in den här artikelb på Ryktbart i dagens Corren. Ryktbart är Correns ridsportreportage var 14:e dag. Artikeln berättar lite om mitt möte med Tyra Sjöstedt, känd bloggare och ryttare.
Bild: Jörgen Auer
Inför mötet läste jag Tyras bok från 2012, Från blogg till Business. Riktigt bra, tycker jag och tackar för alla bloggtips hon ger i boken. Hon har varit med om en intressant resa också, 29-åriga Tyra med både glädje och sorg. Jag önskar henne lycka till på den gård hon numera bor på i Östergötland tillsammans med sambon Andreas Kurzeja.
Den som vill läsa mer om Tyra kan göra det på teamtyra.se och den som vill läsa artikeln på Corren.se kan göra det här

Inga kommentarer: