onsdag 10 maj 2017

Så blev det i tidningen

Ur Corren tisdag 9 maj
Jag har ju alldeles glömt bort att redovisa hur mitt reportage från Mantorpsryttarnas fälttävlan såg ut i Corren. Här är det i alla fall. Med dragarbild på Katrin Norling och Fernando-Ukato. 
 
Bild: Jörgen Auer
Vid samma hinder tog jag den här i mitt tycke stilfulla bilden på Saga Suovanen från Stockholms fältrittklubb och hästen Nu Eller Aldrie. Ekipaget slutade nia i samma klass som Norling vann. Om Saga kan sägas att hon är dotter till ponnymamman Ulrika Fåhraeus som också befann sig vid vattenhindret och vi fick en liten, men dock pratstund. 

Bild: Jörgen Auer
Samma vatten, men strax före hindret såg jag Hanna Karlsson och Mondrian E. De passade på att spegla sig i vattnet innan de elegant flög över hindret. Platsen närmast efter de nio placerade blev det för Hanna.

Inga kommentarer: