måndag 7 augusti 2017

En folktom morgon i Linköping

 Bild: Jörgen Auer
Jag måste visa några bilder från Linköping i lördags. Jag var på reportage för Mera Linköping och passade på att fota min väg. Vad som slog mig direkt var hur tomt det verkade vara överallt. Okej att klockan bara var halv tio, men ändå? Kaserngatan.

  Bild: Jörgen Auer
 Storgatan.

  Bild: Jörgen Auer
Klostergatan.

  Bild: Jörgen Auer
 Klostergatan.

  Bild: Jörgen Auer
Drottninggatan.

  Bild: Jörgen Auer
Repslagaregatan.

  Bild: Jörgen Auer
Drottninggatan/Hamngatan. Oj, en människa!

  Bild: Jörgen Auer
Hamngatan.

  Bild: Jörgen Auer
Nygatan. 

  Bild: Jörgen Auer
Stångån med Kind.

  Bild: Jörgen Auer
Tornet.

  Bild: Jörgen Auer
Östgötagatan.

  Bild: Jörgen Auer
Biblioteket och Domkyrkan.
 Bild: Jörgen Auer
Sen åkte jag hem.

1 kommentar: