måndag 28 augusti 2017

Vad tror du Ellis Cleo Maire?


Så trevligt det är att vara så omsvärmad.
Inte.
Carrie Anne Closkey, Monaeh Cecily Aggie, Freda Agaeda Malcolm och Corey Moon Marissa och de andra treförnamnsbehängda och mycket välformade unga kvinnorna fortsätter att skicka inviter till mig på facebook.
Tänk att så många, det måste nog vara ett par hundra vid det här laget, tycker att jag verkar vara en så spännande man att de sänder vänförfrågningar till mig. Jag kunde vara deras morfar, för helvete!
Som ni förstår så är det här inlägget ironiskt. Jag inbillar mig naturligtvis inte att de här kvinnorna vill mig något. Jag tror inte ens att de finns. Däremot finns det någon som väldigt gärna ser att jag klickar ja på en liknande förfrågan och kommer in på deras siter. Eller så vill någon bara åt min profil och mina vänner.
Nån jävelskap är det.
Eller vad säger du Ellis Cleo Maire?
Jaha, och nu anlände Meredith Ezmae Olivia. Liksom Charlene Kristy Myrtle och Erika Genesis Jonquil.

 Som ni märker har det även börjat dyka upp intressenter med endast två namn. Två efternamn som i Hedberg Isaksson (överst i inlägget) är nytt för mig. De två sista är förhoppningsvis de två sista som besöker min facebook-profil. Jag har i alla fall nu försökt att bli av med dem. Ska bli spännande att se om jag lyckas. För det är så himla tröttsamt att sitta hela dagar och klicka i "ta bort förfrågan".

Inga kommentarer: